Wednesday, May 21, 2025
Ηλέκτρα Βισκαδουράκη
  • Πρωτοσελιδο
  • Αυτοδιοικηση
    • ΟΤΑ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΟΤΑ
    • ΟΤΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΑ & ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ
  • Περιβαλλον
    • ΠΟΛΕΙΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
  • ΝΟΜΙΚΑ & ΘΕΣΜΙΚΑ
    • ΕΚΛΟΓΙΚΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΚΟΣΜΟΣ
No Result
View All Result
  • Πρωτοσελιδο
  • Αυτοδιοικηση
    • ΟΤΑ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΟΤΑ
    • ΟΤΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΑ & ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ
  • Περιβαλλον
    • ΠΟΛΕΙΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
  • ΝΟΜΙΚΑ & ΘΕΣΜΙΚΑ
    • ΕΚΛΟΓΙΚΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΚΟΣΜΟΣ
No Result
View All Result
Ηλέκτρα Βισκαδουράκη
No Result
View All Result

Σε 8 λεπτά η αξιολόγηση του Δημόσιου και της Αυτοδιοίκησης – Τι περιλαμβάνει;

May 6, 2025
ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗbyΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
in ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
0 0
0
Σε 8 λεπτά η αξιολόγηση του Δημόσιου και της Αυτοδιοίκησης – Τι περιλαμβάνει;

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ, ΥΠΟΥΡΓΕΌ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

187
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Print Friendly, PDF & EmailPrint

Η φωνή των πολιτών για την λειτουργία των υπηρεσιών του κεντρικού πυρήνα του κράτους και της Αυτοδιοίκησης φτάνει στα αυτιά της κυβέρνησης με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς. Όχι απλώς ως μια γενική εικόνα επαρκούς ή μη επαρκούς λειτουργίας, αλλά με μετρήσιμα στοιχεία, που θα επισημαίνουν στην κυβέρνηση που πρέπει να εστιάσει για να βελτιώσει την καθημερινότητα του πολίτη. Τις λεπτομέρειες του ερωτηματολογίου αξιολόγησης, παρουσίασαν σήμερα οι υπουργοί Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ.κ. Λιβάνιος και Παπαστεργίου.

Αξιολόγηση σε 8 λεπτά!

Ο πολίτης θα μπορεί σε 7 – 8 λεπτά να συμπληρώσει το ερωτηματολόγιο για υπηρεσίες του κεντρικού κράτους, τις ψηφιακές υπηρεσίες του gov.gr και τις υπηρεσίες της Αυτοδιοίκησης. Προϋπόθεση για την συμμετοχή στην αξιολόγηση είναι η εγγραφή του πολίτη Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας μέσω του (emep.gov.gr). Επίσης, εφ’ όσον έχουν εγγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, οι πολίτες μπορούν να μπουν στην πλατφόρμα είτε απευθείας στο axiologisi.ypes.gov.gr, είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και στην υποενότητα «Πολίτες και Δημόσιο». Ο πολίτης εισέρχεται με κωδικούς taxisnet. «Διασφαλίζεται η ανωνυμία και η προστασία των προσωπικών δεδομένων», τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Τι αξιολογούν οι πολίτες;

Οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες του κεντρικού κράτους, που αφορούν σε ΑΑΔΕ, e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, Κτηματολόγιο, Αστική Συγκοινωνία, ηλεκτρονική συνταγογράφηση, myHealth κ.ά.), τις υπηρεσίες του gov.gr (υπεύθυνη δήλωση/εξουσιοδότηση, ψηφιακή ταυτοποίηση των εισιτηρίων για αγώνες μέσω Gov.gr Wallet, ηλεκτρονικό παράβολο, Εθνικό Μητρώο Ζώων Συντροφιάς κ.ά.). Επίσης, οι πολίτες μπορούν να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στις υποκατηγορίες που αφορούν σε: κατάσταση οδικού δικτύου αρμοδιότητας Δήμου, κατάσταση οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας, καθαριότητα, παιδικές χαρές, ηλεκτροφωτισμός, χώροι στάθμευσης, χώροι πρασίνου/πάρκα, Δημοτική Αστυνομία, κατάσταση πεζοδρομίων, υποδομές για Άτομα με Αναπηρία, Υπηρεσίες Δόμησης – Πολεοδομία, ανακύκλωση απορριμμάτων, χώροι στάθμευσης, παιδικοί/βρεφικοί σταθμοί, υποδομές σχολικών κτηρίων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΚΑΠΗ, Δημοτική Συγκοινωνία, Δημοτικά Ιατρεία, πρόγραμμα διαχείρισης αδέσποτων ζώων συντροφιάς κ.ά.).

Επίσης, υπάρχουν δυο ερωτήσεις ανοικτού τύπου, που οι πολίτες θα μπορούν να γράψουν έως 1500 χαρακτήρες για την λειτουργία κάποιων από τις παραπάνω υπηρεσίες. Εξαιρούνται οι υπηρεσίες υγείας, καθώς αξιολογούνται από ειδική πλατφόρμα του υπουργείου Υγείας.

Από την αξιολόγηση στην εξαγωγή αποτελεσμάτων

Η αξιολόγηση θα γίνεται δυο φορές τον χρόνο  με διάρκεια 2,5 εβδομάδων. Την περίοδο Απριλίου – Μαΐου και Οκτωβρίου – Νοεμβρίου. Για την παρούσα αξιολόγηση, που η πλατφόρμα έχει ανοίξει, παρά τα πρώτα προβλήματα που προέκυψαν λόγω της μαζικής εισροής πολιτών, τα αποτελέσματα θα εξαχθούν στο πρώτο δεκαήμερο του Ιούνιου 2025. Η επεξεργασία των δεδομένων θα γίνεται από αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει δημιουργήσει το υπουργείο Εσωτερικών.

Ανοικτά δεδομένα με γεωγραφική διασπορά

Σημειωτέον ότι τα αποτελέσματα θα είναι αναρτημένα δημόσια και θα καταγράφεται η γεωγραφική διασπορά, πράγμα που δίνει «σήμα» για βελτιώσεις της λειτουργίας των κατά τόπους υπηρεσιών είτε αυτές κρατικές είτε της Αυτοδιοίκησης. Στα δεδομένα θα έχει πρόσβαση ο κάθε πολίτης σε αυτά. «Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων θα είναι κομβικής σημασίας για το Δημόσιο», τόνισε ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος προσθέτοντας: «Δεν υπάρχει φόβος να εκτεθεί το Δημόσιο».

Δεν αφορά στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων

Ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος διευκρίνισε ότι η αξιολόγηση των υπηρεσιών του Δημοσίου και των ΟΤΑ από τους πολίτες δεν αφορά σε καμία περίπτωση την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων και προϊσταμένων που είναι σε εξέλιξη.

Μετά την εξαγωγή αποτελεσμάτων

Τι γίνεται, όμως, μετά την εξαγωγή των αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια; Στο ερώτημα αυτό κλήθηκε να απαντήσει ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, ο οποίος είπε: «Επαφίεται στην Διοίκηση η αξιοποίηση του πλούτου των δεδομένων». «Θα ήταν λάθος να μην αξιοποιηθούν όλα τα δεδομένα ως ιεράρχηση και προτεραιοποίηση των αναγκών», πρόσθεσε. «Θα λαμβάνονται υπ’ όψιν τα νέα δεδομένα για την διαμόρφωση δημόσιων πολιτικών», διευκρίνισε ο υπουργός Εσωτερικών.

Τα παράπονα… στην Διοίκηση

«Ο ελεύθερος σχολιασμός δεν είναι φόρμα για ονομαστικές καταγγελίες ή επιμέρους προβλήματα όπως μια λακκούβα στον δρόμο», σημείωσε ο υπουργός Εσωτερικών. Για τις καταγγελίες που αφορούν τις δημόσιες υπηρεσίες ως προς την κακοδιοίκηση ή περιπτώσεως διαφθοράς, ο υπουργός Εσωτερικών παρέπεμψε στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας, όπου στην ιστοσελίδα της μπορεί ο πολίτης να υποβάλει την καταγγελία του».

Προς το μέλλον

Στο μεταξύ, για υπηρεσίες όπου η εξυπηρέτηση γίνεται πρόσωπο με πρόσωπο (π.χ. τα ΚΕΠ) σχεδιάζεται μία συμπληρωματική μέθοδος αξιολόγησης. Μετά την απομάκρυνση από το γκισέ ο πολίτης θα λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, μέσω του οποίου θα μπορεί να αξιολογήσει τόσο την υπηρεσία, όσο και τη διαδικασία που ακολουθήθηκε.

Απαντώντας στην κριτική γιατί αξιολογούνται μόνον αυτές οι υπηρεσίες, αλλά όχι η λειτουργία της Αστυνομίας ή της Δικαιοσύνης, ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος τόνισε: «Το ερωτηματολόγιο δεν καλύπτει προς το παρόν όλο τον δημόσιο τομέα. Ανά εξάμηνο θα εξετάζουμε ποιες υπηρεσίες του Δημοσίου θα εντάσσονται στο ερωτηματολόγιο».

Tags: αξιολόγησηΔημήτρης ΠαπαστεργίουΔημόσιοΘοδωρής ΛιβάνιοςΟΤΑΤοπική Αυτοδιοίκησηυπουργείο Εσωτερικώνυπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Discussion about this post

Τελευταία Άρθρα

Σε τέλμα οι Υπηρεσίες Δόμησης των Δήμων – Ερωτήματα για το μέλλον τους

Σε τέλμα οι Υπηρεσίες Δόμησης των Δήμων – Ερωτήματα για το μέλλον τους

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
May 17, 2025
0
134

Την ώρα που είναι σε εξέλιξη η συζήτηση για την διαμόρφωση του νέου Κώδικα...

Ψηφίστηκαν οι αλλαγές στο Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – Έρχεται το περιβαλλοντικό ισοδύναμο

Ψηφίστηκαν οι αλλαγές στο Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – Έρχεται το περιβαλλοντικό ισοδύναμο

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
May 16, 2025
0
41

Αλλάζει ο τρόπος εφαρμογής του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού (ΝΟΚ) μετά την ψήφιση της τροπολογίας...

Κοπέρνικος: Μεσόγειος σε συναγερμό – Εκτεταμένη ξηρασία και φέτος στην Ευρώπη

Κοπέρνικος: Μεσόγειος σε συναγερμό – Εκτεταμένη ξηρασία και φέτος στην Ευρώπη

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
May 13, 2025
0
84

Πιο θερμό και πιο ξηρό θα είναι αυτό το καλοκαίρι με την Μεσόγειο θα...

Δημοφιλή

  • Στην τελική ευθεία μπαίνει ο Κώδικας της Αυτοδιοίκησης – Τι λένε οι αιρετοί;

    Στην τελική ευθεία μπαίνει ο Κώδικας της Αυτοδιοίκησης – Τι λένε οι αιρετοί;

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τα είπαμε όλα για την Αυτοδιοίκηση στο ATTICA TV (video)

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σε 8 λεπτά η αξιολόγηση του Δημόσιου και της Αυτοδιοίκησης – Τι περιλαμβάνει;

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει ο Συνήγορος του Πολίτη για την επερχόμενη λειψυδρία

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Related Posts

Στην τελική ευθεία μπαίνει ο Κώδικας της Αυτοδιοίκησης – Τι λένε οι αιρετοί;
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Στην τελική ευθεία μπαίνει ο Κώδικας της Αυτοδιοίκησης – Τι λένε οι αιρετοί;

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
April 28, 2025
276
Τα είπαμε όλα για την Αυτοδιοίκηση στο ATTICA TV (video)
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Τα είπαμε όλα για την Αυτοδιοίκηση στο ATTICA TV (video)

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
April 24, 2025
217
Ξεκινά ο προγραμματισμός προσλήψεων για το 2025 – Τι αναφέρει η εγκύκλιος;
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΑ & ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ

Ξεκινά ο προγραμματισμός προσλήψεων για το 2025 – Τι αναφέρει η εγκύκλιος;

by ΗΛΕΚΤΡΑ ΒΙΣΚΑΔΟΥΡΑΚΗ
March 1, 2025
30

Ηλέκτρα Βισκαδουράκη

Δημοσιογράφος, Μέλος της ΕΣHΕΑ
info@ilektraV.gr

Αυτοδιοίκηση

ΟΤΑ & Πολιτική
Οικονομικά των ΟΤΑ
ΟΤΑ & Κοινωνική Πολιτική
Εργαζόμενοι ΟΤΑ & Δημόσιοι Υπάλληλοι

Νομικά & Θεσμικά

Εκλογικά

Κόσμος

Ιστορίες Κοινωνίας

Περιβάλλον

Πόλεις & Περιβάλλον
Διαχείριση Απορριμάτων

Newsletter

Κάντε Subscribe για να λαμβάνετε τα νέα μου άρθρα μέσω email:

  • Ημερολογιακό Αρχείο
  • Αρχείο Πηγών
  • Privacy Policy
  • Όροι Χρήσης

© 2020 Ilektra Viskadouraki - Supported by MF

No Result
View All Result
  • Πρωτοσελιδο
  • Αυτοδιοικηση
    • ΟΤΑ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΟΤΑ
    • ΟΤΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΑ & ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ
  • Περιβαλλον
    • ΠΟΛΕΙΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
  • ΝΟΜΙΚΑ & ΘΕΣΜΙΚΑ
    • ΕΚΛΟΓΙΚΑ
  • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • ΚΟΣΜΟΣ

© 2020 Ilektra Viskadouraki - All Rights Reserved - Supported by MF.

Welcome Back!

Sign In with Facebook
Sign In with Google
OR

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Manage Cookie Consent
Πληροφορίες Προστασίας Ιδιωτικότητας

Στο ilektraV.gr χρησιμοποιούμε cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, με σκοπό την ορθή λειτουργία του ιστότοπου και την μέτρηση στατιστικών αναγνωσιμότητας περιεχομένου.

Μπορείτε να συναινέσετε στην επεξεργασία ή/ και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να μην συναινέσετε. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στην σελίδα πολιτικής προσωπικών δεδομένων.
Λειτουργικά Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Λεπτομερείες επιλογές
{title} {title} {title}