Κόλαφος για την κυβέρνηση Μητσοτάκη η παρέμβαση του πρόεδρου του Παγκόσμιου Παγκόσμιου Ιατρικού Συλλόγου, Φρανκ Ούλριχ Μοντγκόμερι, ο οποίος δηλώνει πως «οι μολύνσεις δεν συμβαίνουν κυρίως το απόγευμα και το βράδυ, αλλά κατά τη διάρκεια της ημέρας μέσα στα λεωφορεία, στα τρένα και στη δουλειά». Κι όμως, οι εικόνες συνωστισμού παραμένουν και «η κυβέρνηση συνεχίζει την ανεύθυνη πολιτική στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», όπως υπογραμμίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Την ίδια ώρα, ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης επιμένει να κρύβεται πίσω από τις ευθύνες του για την επιλογή του να ακυρώσει τον διαγωνισμό της προμήθειας των 92 λεωφορείων σ τις αστικές συγκοινωνίες του λεκανοπεδίου. Κι ενώ η απάντηση της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής αναφέρει ξεκάθαρα πως επί θητείας του δεν προχώρησε τον διαγωνισμό με την σύνταξη τευχών δημοπράτησης, που έπρεπε να έχει εκπονήσει για να προχωρήσει ο διαγωνισμός μέσω του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, ο Γ. Πατούλης επιλέγει να επιτεθεί στην προκάτοχό του Ρ. Δούρου ζητώντας της εξηγήσεις. Σηκώνει, όμως, ακόμη περισσότερο του τόνους επιτιθέμενος στον επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη για δήθεν ευθύνες, που όμως πλέον βαραίνουν τον ίδιο τον περιφερειάρχη και την κυβέρνηση Μητσοτάκη δια του αρμόδιου υπουργού, Κώστα Καραμανλή.
«Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο: Σπίρτζης και προηγούμενη Διοίκηση της Περιφέρειας», ανέφερε σε τελευταία ανακοίνωσή του για το θέμα ο Γ. Πατούλης. Αν και παραδέχεται ότι η προκάτοχός του, Ρ. Δούρου είχε εγκρίνει χρηματοδότηση για την προμήθεια των 92 λεωφορείων, ο Γ. Πατούλης ρίχνει το φταίξιμο στην προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΑ ξεχνώντας ότι επί 1,5 χρόνο διοικεί την Περιφέρεια. Με αυτήν την ακροβασία, ο Γ. Πατούλης επιρρίπτει ευθύνες στον τότε υπουργό Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη.
Σφοδρή ήταν η απάντηση του Χρ. Σπίρτζη υπογραμμίζοντας ότι «το σχέδιο μεταφοράς κάθε δημόσιου αγαθού, υπηρεσίας ή υποδομής στον ιδιωτικό τομέα μέσω της απαξίωσης των δημόσιων φορέων είναι παλιά συνήθεια της ΝΔ και των στελεχών της όπως ο κ. Πατούλης». Αφού υπενθύμισε ότι «η κυβέρνηση της ΝΔ, ακύρωσε στις 29 Αυγούστου 2019, μόλις ενάμισι μήνα από την ανάληψη της διακυβέρνησης, ανοικτό διεθνή δημόσιο διαγωνισμό, του Υπουργείου Μεταφορών, για προμήθεια 750 νέας τεχνολογίας αντιρρυπαντικών λεωφορείων (ηλεκτρικά και φυσικού αερίου) για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ο Χρ. Σπίρτζης στηλιτεύει το γεγονός ότι η κυβέρνηση της ΝΔ «προχώρησε με άλλοθι την υγειονομική κρίση σε συμβάσεις με ιδιωτικά ΚΤΕΛ από όλη τη χώρα, που δεν τις έχει δώσει στη δημοσιότητα».
Δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας “Η ΑΥΓΗ”
Discussion about this post