Σειρά ερωτημάτων θέτει εκ νέου η επικεφαλής της «Δύναμη Ζωής», Ρένα Δούρου για την επιλογή της διοίκησης Πατούλη να μην ολοκληρώσει την υποβολή πρότασης για αγορά των 92 λεωφορείων, που θα ενίσχυαν το κυκλοφοριακό έργο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών. Αυτό, εξάλλου, προκύπτει από την γραπτή απάντηση της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής προς την παράταξη «Δύναμη Ζωής».
Συγκεκριμένα, ενώ η πράξη ένταξης για χρηματοδότηση έγινε την 20η Δεκεμβρίου 2018, επί διοίκησης Δούρου, και επανήλθε στο ζήτημα 7 μήνες αργότερα απευθυνόμενη προς το υπουργείο Υποδομών, από την απάντηση της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Αττικής αποδεικνύεται ότι η διοίκηση Πατούλη ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, δεν έδειξε την δέουσα σημασία.
Ως εκ τούτου, η Ρ. Δούρου επιρρίπτει «ευθύνες στην κυβέρνηση και την Διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής για την ακύρωση της αγοράς 92 σύγχρονων λεωφορείων που θα έδιναν ανάσα στον στόλο του ΟΑΣΑ και στους επιβάτες σε συνθήκες πανδημίας». Σε αυτό το πλαίσιο, η Ρ. Δουρου θέτει μια σειρά καίριων ερωτημάτων, όπως «γιατί το Υπουργείο Μεταφορών δεν έπραξε τα δέοντα για την υλοποίηση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αγορά των 92 σύγχρονων λεωφορείων;» ή «Πως μπορεί να πείσει ότι ενδιαφέρεται για την ενίσχυση των δημοσίων συγκοινωνιών -ειδικά μέσα στην πανδημία- όταν ο ίδιος ο ΟΑΣΑ απαντά στις 13-05-2020 ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είναι υπεύθυνο για την υλοποίηση του Μεγάλου Έργου ανανέωσης του τροχαίου υλικού για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη ουδέποτε υπέβαλε τα τεύχη δημοπράτησης του έργου;».
Εξάλλου, από το έγγραφο της Διαχειριστικής Αρχής προκύπτει ότι λόγω του ότι δεν συντάχθηκαν τεύχη δημοπράτησης, τελικώς η διοίκηση Πατούλη επέλεξε την απένταξη της προμήθειας από την χρηματοδότηση. Στο ίδιο έγγραφο γίνεται και αναφορά ότι οι εκπρόσωποι της Ε.Ε. εξέφρασαν ισχυρές αντιρρήσεις για την προμήθεια των 92 λεωφορείων με τεχνολογία diesel δεδομένου ότι αυτό αντίκειται στην Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία.
«Γιατί Υπουργείο και Περιφέρεια Αττικής δεν συνεργάστηκαν έγκαιρα και αποτελεσματικά να προχωρήσουν στην αγορά των 92 λεωφορείων, αλλάζοντας την τεχνολογία τους, τροποποιώντας την πρόσκληση και όχι απεντάσσοντας το έργο;», είναι ένα ακόμη ερώτημα που θέτει η Ρ. Δούρου για να καταλήξει: «Η ακύρωση της αγοράς των λεωφορείων, δεν έτυχε, πέτυχε!».
Δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας “Η ΑΥΓΗ”
Discussion about this post